Tjo tjena..

´Tillbaka... Doktorns dom tja inte mycket .Ny medicin och en massa prover tagna de mistänker väl att det antingen är stressen eller så har jag brist på något ämne ,symtomen säger att det brist på något får välan se när jag får provsvaren.
Högt blodtryck hade jag visst oxå har jag aldrig i hela mitt liv haft inte ens som jättehöggravid, så summarumun
ligga lågt men inte för lågt ,höra av mig om det ej går över eller om det blir värre . Ta mina mediciner hehe:)
hemma i några dagar skulle jag va iallafall och vila hm , hur skulle det gå till haha.... får la flytta in i gästrummet hehe:)
Nähni får hejda mannen som inte fattat att han oxå är sjuk nu står han o sätter socklar i köket tokstollen! Så går det när man inte är hemma o stoppar honom;)
Pussen på er och tack för all omtanke:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0