Måndag igen

Jahopp ny vecka nya tag ... Börjar dessvärre med vab av båda barnen :(( De hostar snorar och har sig.. T.o.m maxemannen har insett att han e sjuk ..det är verkligen inte ofta han säger det haha Men igårkväll i badet så nämnde jag dagis och rackarns vad ilsker han blev ..Jag kan ju INTE gå på dagis jag är ju SJUK Mamma Jag hostar ju heeeela tiden :)Nåja vi ska nog få tiden att gå idag har ju en anings uppackning haha och då kan ju de små få hjälpa till ;))
Näha ska väl ta tag i grejandet och försöka ta lite bilder .. om jag nu bara kan hitta minneskortet och ja just det var 17 la vi kameran;)
Kram

Kommentarer
Postat av: Sussie

Godmorgon sockertopp!



Hoppas att det jobbigaste är över nu så ni kan lull lulla i hemmet!

Det är ju det skojsigaste ju!

Krya på barnen oxå. Inte kul!



Pöss

2008-12-09 @ 06:07:43
URL: http://suzanita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0