Lucia:)



Tyvärr fick vi inga bra bilder precis:(Men här e de små pepparkakorna;)
Ny kamera står högt på önskelistan!!
Idag har det sprungit hantverkare runt här o yrat haha Elektrikern har gjort färdigt sitt och larmet är inkopplat så nu känns det tryggt:)
Annars är det fortfarande mycket som hänger i luften och vi vet inte hur något blir ännu och lär inte få veta förrens efter helgen heller... Men vi hänger i ändå;)
Gutt med fredag och idag blir det rätt lugnt jag ska ju vila mig så det satsar jag på ;)
Kycklingtacos står på menyn ikväll o idolfinal om jag lyckas hålla mig vaken hehe.
I helgen får min goa man greja o dona färdigt det sista med lgh men nu är det inte mycket kvar gutt det!!!
Nähni ska kolla så de små kidsen inte river da hus puss o en go fredag önskar jag er alla!

Kommentarer
Postat av: mamma

å så söta de är mormors goa ungar

puss å kram

2008-12-14 @ 22:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0