Jahopp..

Har varit en intensiv period här och en tung sådan .. Vi har iallafall lämnat över lgh så nu kan vi lämna den bakom oss och fokusera framåt .. Till vadå? Mannen fick besked igår att han är varslad och får gå den 4/ 2  Mest arg är han för det sköttes såå jäkla dåligt av företaget!!!!!
Jag är mest tom och har inte hittat gnistan och mitt jäklar anamma ännu . Det kommer men tills dess så är det bara tomt!
Orkar inte ens börja packa upp och greja här hemma ,musten försvann fullständigt..
Nåväl vi har fixat värre saker än detta och vi är ändå lyckligt lottade som klarar oss ändå .
Vi ska iallafall julepynta och köpa hem gran i dagarna och fixa o mysa under våran långledighet ihop :)
Imorgon ska jag ta mig till jobbet igen , ska försöka jobba de sista dagarna nu innan långledigheten jobbigt men jag känner ett starkt måste!!
Nä puss på er allesammans och see ya!


Kommentarer
Postat av: Sussie

Usch jag lider med Er!!!!

Så satans tråkigt! Vi får umgås mycket och äta o dricka gott under ledigeheten och försöka fokusera på annat.....allt ordnar ska du se!



Puss

2008-12-17 @ 08:06:09
URL: http://suzanita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0