Godmorgon

Här vaknar man i ottan av liten busa, hon ramlade av sängen med buller o bong tojhej ..Nåja inte en skråma och när jag tassar upp så sitter stora grabben o kollar tv hm inte har han väckt mig inte duktig han är:))

Igår blev det färdigt med lgh skönt nu kan vi kanske börja packa upp haha:)
Jag ska ärligt säga att jag hade inte en aaaaning om att vi har så mycket grejer!!!
Hela garaget smockfullt och våran nedanvåning belamrad med kartonger o grejer jisses vart ska vi göra av allt???
Hur fick vi plats i radhuset ? Huset nu är ju dubbelt så stort och ändå är det fullsmockat hmmm...
Nåja bara o kavla upp o börja rota ;)
Idag ska vi lämna över lgh och förhoppningsvis blicka framåt mot juledigt och bara vara tid... Kents jobb vet vi inte mer om än det är under förhandling som verkar dra ut på tiden ,så det är bara o ro på ett tag till.
Själv pendlar jag upp o ner är inte riktigt stabil än men på rätt väg iallafall.....
Tar en dag i taget och försöker vila mycket ...
Nä frukost kanske?
Puss


Kommentarer
Postat av: Sussie

Lycka till på banken idag........I rest my case!



Pusset

2008-12-15 @ 08:15:58
URL: http://suzanita.blogg.se/
Postat av: Sussie

Tänker på ER!!!!!!





PUSS!

2008-12-16 @ 20:44:40
URL: http://suzanita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0