3:dje advent

Godmorgon i stugorna denna 3:dje advent...
Gårdagen blev en riktigt go dag :) Mannen for visserligen runt o hämtade grejer från lgh och var så duktigt nu är det tömt och idag ska fiskarna flytta in hos oss:)) Väldigt lite städning återstår nu och några säckar skräp som ska slängas thats it gutt gutt :) Jag själv tog det lugnt enligt doktorns order åkte bara o solade en sväng såå skönt det ska jag göra oftare nu minsann!! Ett lussebak med barnen blev det oxå och Maxeman var jätteduktig minsann man ser ingen skillnad på vilka han gjort och vilka jag gjort;)
Kvällen avslutades med god mat levande ljus när de 2 små sov gott härligt .
Mår lite bättre nu igen och en hel del stressymtom har taggat ner så att jag varvat ner har verkligen hjälpt skönt :))
Idag blir det rätt lugnt igen vi ska väl göra färdigt det sista sen så ska vi bara va hemma o mysa med kidsen .

Nähäni ska gå o tända det tredje ljuset
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0