Utmanad..

Har blivit utmanad av Sussie i vilken jag ska avslöja 5-7 udda eller märkliga saker om mig själv huga JAG? Är ju hur normal som helst haha...
Ok here we go...


1. jag har en märklig egenhet att när vi kollar på film och något intressant dyker upp i filmen då hummar jag ALLTID hehe
Som en riktig pensionär typ hm.

2. Jag fixar inte stress ,går upp i atomer och får värsta usla humöret av stress ....

3 Jag tycker inte om att ringa till folk jag inte känner inte ens ringa o beställa pizza typ hate it:)

4. Är ruggigt glömsk och slarvar bort mina saker typ nycklar minst 1 g om dagen hehe är dock inte det minsta orolig för att inte sakerna ska dyka upp igen det gör de ibland en hel månad senare haha

5. Värsta jag vet är när man ska ta bort papperet på en isglass det ljudet är fruktansvärt i mina öron och sen ska vi inte ens tala om när någon biter i glassen ARHGH hemskt e det!! uplever det alldelas för ofta med tanke på mina små barn hehe

6. tandläkaren ska vi nog inte ens gå in på han är verkligen inte en vän till mig .

Det var alles och e det något mer så tänker jag ändå inte skriva det här hehe ni får ju ha något o klura på eller hur?

Tanken var nu att jag skulle passa vidare denna utmaning men alla bloggar jag känner till har redan haft denna utmaning så det får väl va så då:)
Kram på er

Kommentarer
Postat av: Sussie

Kul att du antog min utmaning till slut.....



Blev det zvamp igår?



Kramet/

2008-08-29 @ 10:09:02
URL: http://suzanita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0