Storstädning pågår...

Idag pågår det storstädning här hemma ... Nedanvåningen klar och nu sitter jag här o försöker mana fram krafter till ovanvåningen:) Har mutat Max med stjärnor för o städa sitt rum haha ...Tänkte ta lite bilder på hemmet sen p lägga ut för er som är nyfikna . ( Ja kameran fungerar äntligen igen ))))
Är ju ledig idag och kidsen är hemma o busar och busar det gör de phu de driva mig till #¤#""¤%&/ idag .Vet att det är rastlösheten som gör det men det är tack o lov fint väder så efter vi städat klart ska de baske mig ut o rastas ordentligt haha.. Nä åter till städningen suck o håll utkik efter bilder puss

Kommentarer
Postat av: Sussie

Hua vad du är redig...får ju ångest ju.

Kanske jag med skulle ta o göra he he he he



Njut av lediga dagen...



Kramet/

2008-08-18 @ 09:23:59
URL: http://suzanita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0