Mååånda moorgon...

o jag e trött..... En hel helg av jobb till ända och idag jobbar jag till 13,30 sen e jag ledig en hel dag;)
Helgen har varit rätt seg om man säger så hehe
Längtar tills nästa helg då man är ledig tjoho och hoppas då solen vill dyka upp igen så man kan vara ute o njuta massor.
Denna vecka som kommer ska vi förhoppningsvis få in våra dörrar på lackering så de blir vita och sen ska Kent sätta i små runda fönster däri som pricken över i:et Ska bli spännande o se hur det blir;)
Ikvälll så blir det solingtime för o bygga lite bränne hehe
Imorgon viktisarna för första gg på läääänge ska oxå bli spännande o se vad vågen säger;))
Sköter mig ovanligt bra just nu så det går på rätt håll iallafall skönt.
nä hoppas denna dag blir fin och ha det gött me amigos:))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0