Var ett tag sen))

Hej o hopp nu vart det ett tag man var här och inte kan jag ens skylla på att man har haft mycket o göra!!:)
Tänkte dra en kort sammanfattning av helgens bravader Fred var ju Ingrid o Bengt här en sväng och käkade som de sa himmelskt god mat hehe tack Sussie för dina göttiga recept de går alltid hem:))
Sen en runda upp trill Lokalen där bröllopsförberedelser pågick vi hjälpte till o duka o lite annat smått men vi vart hemma rätt tidigt o i säng Snark.
Lörd blev det en lunchrunda på väla med Ingrid o bengan och sen hem o fixa sig i ordning för bröllop....
Det blev ett kanonbröllop och fy fasen vad skoj vi hade:)))) kl 03.30 fick jag dra hem Kent som fortfarande hade dansryck i benen ;)) Men då våra små barn inte tar hänsyn till att föräldrarna har festat hela natten lång så ville man ju få typ 3 h sömn i kroppen Gäsp.
Sönd var det brunch på hotellet där alla gästerna sovit så vi tog oss in och fick träffat alla goa människor igen
och käkade gott!!
Resten av dagen var rätt seg om man säger så Hehe.
Månd == trött o seg och långt ifrån i form tis tja likadan och idag tja något bättre,,,, de som känner mej vet ju att min stackars knopp o kropp inte alltid fixar ett tuffare tempo ( Tål inte stress liksom)
Äh nu till dagen roliga händelser jag har hittat min soffa!!! (Ska bara få Kent att haja det oxå haha)
På living här i stan har de asfina möbler och jag tog barn o mormor med en sväng dit idag o där stog den!!!!
Tyvärr så blev barnen alldeles blindgalna så fort vi satte foten i den här affären så jag har då aldrig gått igenom en affär fortare än idag!! Max slängde sig på borden o gallskrek och Meia vart ju inte sämre hon !! Som jag skämdes och jäklar vad arg jag blev huj huj...
Nåja soffan hann jag se men inte provsitta så jag ska dit igen utan barn!!!!!!!! Och förhoppningen e att jag får med mej kent hehe.
Bild lägger jag ut här men det är en annan färg på soffan vill ha





image68


Återkommer med soffrapport :)))

Ha det goa vänner!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, jag har hört om denna beryktade fest!
Kuligt att det var så kuligt...*fnissar*
ps. himla snygg soffa! ds.

2007-09-19 @ 19:20:33
Postat av: Sussie

Super nice!!! Passar jävligt bra i NYA vardagsrummet. hehe
Puss

2007-09-20 @ 09:55:19
URL: http://SuEllen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0