Fredag fredag fredag....

Fredag idag och istället för att som alla andra så laddar jag för att jobba 4 dagar nu ....
Men jag jublar lite ändå för det är min sista helg på denna arbetsplats och det är väldigt skönt får jag säga;))))
Idag har det varit full rulle sen 0645  först fixa iordning barn sen iväg o veckohandla med barn (varför utsätter man sig för det egentligen) Hem och nu har jag bakat 4 princesstårtor för o bjuda på jobbet ja 1 fick ju bli hemma i kylen annars så skulle Max blivit knäckt haha.
Väckte mannen med kaffe och tårta för en stund sen och han blev rätt nöjd minsann:))
Nä snart ska jag gå o vila 1 h tänkte jag innan mitt arbetspass börjar och överlämnar barn o hem till mannen
trevlig helg på er !

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hrmf, du dår ju en annan att få dåligt samvete...baka tårtor innan frukost! Vem fasiken gör det egentligen...
he he he

2007-10-19 @ 20:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0