röra!!

Jisses vad det är rörigt att flytta hu.....Som grädde på moset har vi haft följande oflyt.
Kent är magsjuk är hos doktorn nu då det vägrar gå över...

Jag har haft en släng av det oxå... är bättre nu dock:)

Max har haft feber och sov nästan hela söndag och måndag bra nu skönt

Meia haft feber och vaknar på nätterna vilket hon ALDRIG gör annars..

Bilen vägrade starta i måndags som tur e så gick den igång med startakblar senare phu...

Alla mina goa avskedsbesök har fått ställas in pga magsjukan blä:(((

Nu jäklar hoppas jag att det får vara nog och att resten flyter på!!!!!
Nämnde jag att vårat hem är totalt  KAOS...
Så nu har jag fått vräka ur mig och hoppas att allt bara flyter dessa sista dagar:))

Kommentarer
Postat av: Sussie

Fy o blä för magsjuka!
Jag är inte avundsjuk Lotta! Jag vet vilket KAOS det är att flytta. Speciellt för er som ska flytta så långt....vi är här och tar emot er på lördag!

lÄNGTAR EFTER ER!

Puss & Kram

2007-11-07 @ 11:15:23
URL: http://SuEllen.blogg.se
Postat av: Camilla

usch, jag är INTE avundsjuk!
Hoppas att ni kryar på er...Ses på lördag!
kramiz

2007-11-07 @ 20:46:41
URL: http://MissyElliot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0