godmorgon...

Nu var det länge sedan jag fick till ett inlägg inte pga att det inte har hänt något men tiden och orken har inte räckt till riktigt.
Det har varit många händelserika dagar hos oss sedan vi flyttade vi har farit runt i vårt lilla radhus och fixat och donat både här o där barnen skolas in på dagis och nu börjar det lossna för Max .Meia har gillat läget från första sekund hehe...
I fred tyckte vi att det äntligen att det blivit lite ordning här:) men efter ett ytterligare stort lass med grejor i helgen så är det kaos igen hehe..men vi tar det lugnt och fixar lite itaget försöker att inte stressa på.
Kent började sitt nya jobb igår och det verkar som att han kommer att trivas kanonis där,,,själv ska jag sätta mig nu i dagarna och ringa runt och fiska lite så får vi se konstigt nog längtar jag efter att få börja jobba igen hehe
Nä snart väntar dagis för barnen och själv ska jag försöka få lite gjort när de är där
 
vi höres alla goa bloggare:)


Kommentarer
Postat av: Camilla

Gött att höra att ungarna trivs på dagis!
kramiz

2007-11-20 @ 23:36:00
URL: http://MissyElliot.blogg.se
Postat av: Åsa

Tittar bara förbi en runda:)

2007-11-21 @ 10:56:37
URL: http://upptagen76.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0