Aliens eller barn??

Alltså ibland undrar jag vad är det för små filurer man har i sitt hem?? Här lämnar man de små på dagis efter diverse kamp om jackor skor mössor overaller osv osv.... när man väl lämnar dem på dagis idel solsken i blick jahopp .. man återgår till hemmet och efter storstädning med skyffel trasa och tvättsamling och för att inte tala om disken phu så infinner sig ett tillstånd av frid ojojoj kan livet vara så här????efter vad som verkar vara en mikroskopisk stund så ska man då hämta de små filurerna igen och möts av personal som bedyrar att de har varit sååååå goa och härliga här idag Eh Vaa? e det mina ungar ni talar om eller.....de där aliens hm för i samma stund jag beträder dagiset så tvärvänder de söta små barnen och den ena rymmer iväg den andra något större modellen blir tvärarg för att han inte får äta på dagis fast mamma lovar gorme middag hemma ,fröknarna tycker såå synd om killen för han får tydligen bara vatten och bröd hemma om han har tur hujedamej.
Så efter diverse kamp= genomsvettig mamma och ilskna barn så får killen nästa nivå av tokbryt  på väg hem för då har kompisen hunnit gå långt före vilken miss av min filur och det fixar han inte så då tvärvänder han och slänger sig på marken och tokskriker = måste va en alien var e min pojk ?? tillråga på allt har han jagat upp sin lilla syster som nu stämmer upp i samma tonart som storebror .Nåja in med barnen och skickar direkt upp den stora på rummet för o coola ner sig en stund sen tröst av den andra lilla.
Efter långt samtal med stora killen där det lovas dyrt och heligt att uppföra sig som en prins så intar familjen maten
Den ena har fått för sig att kasta mat japp den lilla dådå och den andre har väldiga funderingar på kycklingben och ska undersöka detta noga och samtidigt serva lillasyster som svingar allt omkring sig så en jojoliknande måltid senare är kontentan att köket se bokstavligen ut som ett bombnedslag IGEN inklusive gormemiddagen på golvet .
Nåja jag undrar vad resten av dagen ska innehållla för det enda som jag vet  säkert är att mina aliens eh barn inte har fått slut på upptåg än på många timmar
 Ps för er som undrar japp jag älskar mina aliens över allt annat på jorden:) Ds

Kommentarer
Postat av: Nell

Ha ha!! Stackare... då vet jag vad du har haft för dig i dag. Filip sover fortfarande (fyra timmar nu...) och Adam och jag har legat i sofffan och gosat. Vilken skillnad det kan vara.

2007-11-27 @ 15:02:36
Postat av: stina

haha Lotta tycker jag känner igen en del från vissa personer när de var små det går över jag vet kram mamma

2007-11-27 @ 17:21:39
Postat av: Camilla

Nä, inte är dina barn aliens. De är ju sååååå snälla jämt...eller???
*fnissar*

2007-11-27 @ 20:17:10
URL: http://MissyElliot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0