tjolahopp!!

Hemma igen fra jobbet skönt!! Idag lyckades jag dra ner i tv i golvet på jobb vilken jubelklant man är hm men dra på trissor tv höll (påminn mig om att sharp tydligen e ett bra märke)så ingen större fara på taket!!!
Annars så får man förhoppningsvis en lugn kväll max har bestämt att han ska sova hos mormor igen och tja då får han väl göra det hehe'
Go mat fick man av Kent ikväll ett nytt recept med fläskfilegryta och kantareller mumse!
Kom på idag att lite skoj händer det de närmaste veckorna nästa helg träffar vi min alldeles goa vän annika "längtar "
Och 2 v senare lutar det åt Ljungbydagarna
Denna helgen e dessutom helsingborgsfestival tyvärr jobbar jag alla dagarna utom tors så vi får kanske ta oss in då med ungarna och roa oss lite:)
Förresten undrar Kent vad 17 man gör med 2 småttingar sådana här regniga dagar när man ingen bil har så tips på inomhusgrejor vill han ha ....:)han håller på smått på o få panik här hemma
Nä nu väntaresoffläge här
Ha de!


Kommentarer
Postat av: Sussie

Ha ha vi skulle själva behöva tips om hur man gör... Nu har ju barnen lekt med kompisar hela tiden men dom ska ju för faaaan alltid vara häääär!!!!
Imorgon är det banken...betala handpenning. Har man kommit halvvägs i alla fall.
När kommer bilder på trapp kök etc etc....
Puss & Kram

2007-07-25 @ 17:39:10
URL: http://SuEllen.blogg.se
Postat av: Kecke

Playmobilet har kommit till god användning de senaste dagarna...ny favvoleksak för Max!
Tackar så mycket!

2007-07-25 @ 20:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0