Oväsen!

Sitter här och lyssnar på världens oväsen,mannen slipar på våran trappa och när han gör något så ger han helst inte upp förrens han e färdig;hm tror nog att det tar minst en v och såå länge vet jag inte om jag står ut:)
Annars ..kalaset igår gick kanon och Max e överlycklig för sina presenter massor av fina grejor fick han och spindelmannentårtan gjorde succe hehe. Nu har han dock åkt på minisemester med mormor och kusinerna så här e rackarns tooomt ,tror man ska njuta men fan efter bara nån h så saknar man busen nå ja lär få sakna i 4 dagar till för inte förrens på torsd återser vi honom. Som tur e lilltjeja kvar här och underhåller oss med diverse bus!!
Ikväll blir det movie o god mat (klytfpotatis med fläskfile o rödvinsås mums) får se om det blir tidig kväll Meia var så duktigt i går natt så hon lyckas vakna 02.30 och somnade om 05 jag tja jag har sovit nån timme under efm men man e ju rätt seeeg om man säger så gäääsp.

see ya


Kommentarer
Postat av: Sussie

Tjenare goa vänner!!
Så jävla lungt ska ni inte få det för imorgon kommer vi med 2 huliganer som vänder upp o ner på ert hus!!!!
Ses imorgon....(bunkra upp med brännvin för här ska supas)
Puss

2007-07-08 @ 19:32:43
URL: http://SuEllen.blogg.se
Postat av: Camilla

HA HA, till å med de större små liven kan vara vakna om nätterna....

2007-07-09 @ 09:18:36
URL: http://MissyElliot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0