jag får krupp!!

Här e det rena kaoset idag 2 helvilda ungar och fönsterrenovering på samma dag inte bra!!!!
Det e fan inte roligt och renovera saker här längre det räcker med att penslen visar sig så blir barnen tossiga och allt blir 7 resor värre tillråga på allt så fick mannen ett ryck med trappen igen så som grädde på moset ligger här minst 1 cm damm ööööööverallt. Fint väder e här iallafall och vi har kunnat va ute en hel del tur e det annars hade jag nog tokat ihop hehe. Nä nu gallskriker lillan av ilska igen See ya!

Kommentarer
Postat av: Sussie

Usch ja, jag är redan trött på skiten! Hallen blev klar
dag i alla fall o det blev super fint.
När vi målat ytterdörren ska jag lägga in lite bilder. Tröötttt så in i helvete. Imorgon skiter vi i målandet o åker o badar. Ljungby badet. Skoj. Sköt om Er!
Puss

2007-07-15 @ 22:41:01
URL: http://SuEllen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0