Godmorning!

Uj vad tiden springer på!
Jag jobbar som sagt i ett och man hinner knappt med det man vill,Vi var ute på festivalen i lörd och festade loss utan barn Riktigt skoj hade vi och gott sällskap med oss så det blev lyckat :)) Var seg igår phu.
Idag jobbar jag till 15.30 och e led i morgon skönt,
vi får trevligt besök idag av Dick o Annika roligt !!!!så när jag kommer hem e det fullt hus alltid skoj.
Köket är nu istort sett färdigt fick en lucka för lite bara och så e det en list runt fönstret annars klart;)))
Ska be Kent lägga in bilderna idag!!
Min lillkille e redan vaken och påstår att han e trött haha han e dock inte van o vakna innan 09 så det e förståeligt.
Men han kommer förmodligen va en plåga för kent idag med sömnbrist i kroppen,Tur att favoritkompisen e hemkommen och de kan leka idag,
Nää nu måste jag gå suck och gå på 4de dan av trist jobb:(
See ya kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0