tjabbadabba

Tis idag och jag sitter här o intar mitt dagliga kaffe och njuter av tystnaden:))) Båda barnen sover och Kent jobbar gött e det.
Måste alldeles strax dra upp dem o gå ivag till dagis och sen ska jag på massage ljuvligt för den onda ryggen.
Igår skrev vi kontrakt på huset och det avlöpte alldeles kanon nu e det bara besiktningen som ska göras den 12 sept innan vi ropar hej ordentligt.
Annars så ska jag njuta av att vara ledig idag och barnen ska va på dagis men är verkligen inte bortskämd med att få tid för sig själv hehe så det ska bli så skönt, fast efter nån timme så längtar man väl igen hihi.
Meia har återhämtat sig från feber och annat så nu håller vi tummarna för att hon o Max håller sig friska ett tag.
Längtar till fred oxå o en tur till Värnamo det ska bli jätteskoj,vi skulle gärna flyttat idag hehe men mne snart nock så:)))
Nä en slurk java till och ett bloss o så väcka huliganerna.
ha det gott i dag allesammans!!!!!

Kommentarer
Postat av: Sussie

Tjolahopp
Ska bli jätte mysigt att ni kommer på fredag...Blir det nåt gutt med kantareller!
Ses Snart
Kram

2007-08-28 @ 12:00:55
URL: http://SuEllen.blogg.se
Postat av: Camilla

Kuligt att ni ska hit till krokarna. Då kommer jag kanske å våldgästar SuEllen på en kaffe!!
kramiz

2007-08-28 @ 20:31:26
URL: http://MissyElliot.blogg.se
Postat av: Lotta

Jamen självklart ska du komma förbi:))
Kram

2007-08-30 @ 06:19:51
URL: http://kelo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0