Godmornings till er alla!!

Min vana trogen sitter jag här arla tidigt och intar kaffet (märks det att jag inte kan va utan det:)
Ska strax dra iväg till jobbet suck är så in i vassen trött på det måste finna ut något annat att göra!
Kent den lilla lyckosten är ledig i dag och ska ha barnen på dagis så han får lyxa runt här hemma o mysa men det är han värd!!
Längtar tills helgen massor nu vi ska ju iväg en sväng och eventuellt ska jag på bio lörd kväll oxå så det känns som det kan bli en kanonis helg:)
Annars händer det väl inte så mycket just nu men det e rätt skönt faktiskt då våra liv har varit allt annat än stilsammt den senaste tiden hehe så nu njuter vi av lite lugn o ro:))
nääääää nu måste jag köra till jobbet
höres

Kommentarer
Postat av: Camilla

Gött mos.
Ni är värda lite lugn å ro.
kramiz

2007-08-30 @ 15:57:06
URL: http://MissyElliot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0