Ja jag veeet

Det är alldeles för långt mellan mina inlägg :( Livet och oinspiration kommer emellan.
Livet har tagit nya vändningar och mycket surrar i skallen på en ,tyvärr inte av det roliga slaget utan det känns rätt segt nu.Började på nytt jobb nu i Januari och det går inget vidare:( Känner mig vilse och inte särskit hemma i den roll jag fått arbetstiderna suger och en del av de nya arbetskamraterna och jag synkar inte alls:(..
Nu ska jag ta tag i detta och prata med min chef på måndag för det här håller ju inte suck.. Med min bakrund med panikångest så är det inte alls bra och man känner de gamla symtomen komma smygande när man blir så här stressad...
Sen är det ju än så länge ingen ljusning för mannen och jobb heller så ekonomin går runt men bara precis, Så det tär det med:(
Nåja slutgnällt men nu vet ni varför inspirationen tryter och att jag hållit låg profil med allt vad bloggande heter.

Puss och återkommer med nya krafter när livet ljusnar igen

Kommentarer
Postat av: MissyElliot

Vi finns här om det är något gumman. Det vet du....



Hoppas att det reder till sig med nya jobbet och att det löser sig på bästa sätt för dig.

kramar om

2010-01-15 @ 17:31:33
URL: http://missyelliot.blogg.se/
Postat av: Sue

Gulligullan!!!!!!



Bara kick as för faaaan>!

Ge dom bara! Ring mig ikväll och berätta hur det gick!



Som MIssy sa: vi är alla alla här!!!!!!!!



PPUUUSSSSSS!

2010-01-18 @ 06:47:43
URL: http://suzanita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0