Heeej alla godingar:)

Nu jäklar är im back:)))
Efter e´n hel drös motgångar och seeega tider så har det lossnat :)
Mannen har fått jobb inte drömjobbet mern rejält klirr i kassan mot innan:) Jag har kurerat min rygg och mår bättre o bättre...
Jobbet börjar komma sej på plats och har rensat luften där så det kommer gå kanon tror jag....
Äh nu drar jag ett fett streck över det som varit och går mot en ljusare vår o sommar tjohooo....
Men först bjuder jag på vår nyaste familjemedlem som tja inte e så liten längre och jäklars sååå busig;)



Hm va´r ääär ni konstig jag ser ju ingeting????

Puss o goer fredag på er:)

Kommentarer
Postat av: MissyElliot

Välkommen tillbaka!

Skönt att höra att allt börjar ljusna, det är ni värda efter allt jox...

kramizar i massor...



Såååå söt han är, men jag undrar om han inte är lite lik husse....

blinkar

2010-02-13 @ 09:33:02
URL: http://missyelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0