Nääää:((

Jäklars vad trött jag är .... Inatt har den lilla prinsessan inte varit nådig ! Vid 02.30 beslöt hon sig för o klossa sig mot mams till vilket pris som helst ..... Resultat en mams som inte sovit mer än tja 2 h inatt:((( Hon ska ligga intill ,hon ska ha mitt täcke ,hon ska ha  min kudde och får hon inte det = en fot rätt i nyllet ghaaa .Vid 04.30 ger hon upp o går in till sin säng igen o sover nu hur sött som helst:)) Uppdrag väl utförd! Bra jobbat Meia!!
Idag blir det jobb ala zombie till 14 sen sääääängen hehe:)
Hoppas ni andra är piggare och får en bra dag
puss

Kommentarer
Postat av: Sussie

SKITUNGE!!!!!!!! hihihihi



Men hon är bra söt ändå du!!!!! Inte kan du väl vara arg på henne!!!! blink



Jobba lungt



Puss

2009-05-06 @ 05:48:39
URL: http://suzanita.blogg.se/
Postat av: MissyElliot

Busunge!

Hua, jag hade fått spel om jag skulle behövt dela säng med kidsen. (Det räcker ju med det stora barnet!!!)

garvar

Hoppas att du piggnar till gumman...

kramiz

2009-05-06 @ 07:18:17
URL: http://missyelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0