Igår börjades det!!!

Efter diverse förarbete o annat pill så ... började det målas på fasaden igår:)))) Fönstrerna som var mossgröna är numera på god väg o bli vita tjohoo!!!
Så ni som gråter åt vårat underbart gröna hus kommer säkert bli lite gladare snart haha;)
Det blir vittt vitt och vitt .... och när det är klart kommer vi sätta lite ädelträ för o bryta av .. kommer bli fint som snus tror vi;)
Tyvärr är jag lite halv handikappad efter en demonstration i förrgår inför maxeman... Hur man inte använder en kniv heter den;)  Man ska inte försöka öppna sparbössan med en vass kniv ,man ska inte ta i för kung o fosterland man ska verkligen inte rikta den mot handen ghaaa:(( Resultat jodå sparbössan öppnad men jag är numera handikappad av en kniv rätt in till benet i handflatan:((( Det enda positiva med det hela att det är min högra o jag är vänsterhänt haha så jag kan med viss möda måla iallafall;)
ähäpp nu kom Lill Meia här o ska sitta knä ;) Så vi höres
puss

Kommentarer
Postat av: Sussie

Åååå ni är så flitiga!!!!!!

Kul att se när det blir klart sen!!!!!



Vi funderar allvarligt på att lejja bort fönsterna till en målare.

Vi har ju lite fler än er att måla och jag tror vi får ett helvete med att få det bra!!!!!



Kanske inte blir i år dock....få se till hösten hur mcket kosing som finns kvar hihihi



Fan....varför kan man inte få vinna på lotto!!!!



Kram



p.s snart är det fest!!!!!

2009-05-05 @ 18:41:39
URL: http://suzanita.blogg.se/
Postat av: MissyElliot

eh, det där lät lite korkat måste jag säga. Är du säker på att du är gammal nog att hantera kniv???

asgarvar



Kull att se fasaden när den börjar vitna, men jag tycker att det är sååå synd på det fina gröna!

kramiz

2009-05-05 @ 20:38:06
URL: http://missyelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0