ÄNTLIGEN!!

Fredag tjohooo.... Idag går jag mitt sista pass på nästan 2 veckor ,skoja vad gutt det känns :)
Vi har massor o fixa med här hemma o nu äntligen kan vi ta tag i det och ha tid till det.... Måla färdigt röja i garderober plocka o dona ,men framför allt så klart bara njuta av ledigt :))Härligt:)
Så 13.45 är jag på g haha:) Ska börja med en runda i la stada för inhandling av alkoholhaltiga drycker inför festen vi ska på imorgon och imorgon blir vi barnfria vid lunch gutt gutt.. Barnen ska till Lina o Johan o gå på tivoli o sova över där det längtar de massor efter :)
Nähä fasen dax o ta sig i kragen o dra...
Ha en härlig fredag
puss

Kommentarer
Postat av: Sue

Så gott med fredag!!!! Den är välkommen!

Känner mig hängig men det ska nog gå bra!!



Få vila upp mig ordentligt idag när jag kommer hem! Mannen får ta hand om mig!!!!! hihihi



Kul med fest imorgon....jobba lungt sötis så höres vi sen!



Puss//

2009-05-08 @ 06:16:34
URL: http://suzanita.blogg.se/
Postat av: MissyElliot

Härliga fredag!

(Dock utan partaj för min del eftersom mannen jobbar natt denna helg...suckar)



Kul att maken din kom upp en runda igår. Jag bidde lite förvånad, för det var Marcus idé om att säga till Kecke. Han har sina ljusa stunder ibland...

fnissar

kramiz



2009-05-08 @ 07:01:23
URL: http://missyelliot.blogg.se/
Postat av: Emma<33

fin blogg!

2009-05-09 @ 12:54:52
URL: http://bedfiorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0