Swisch...

Sa gårdagen :)) Jag har välan aldrig haft en dag som susat förbi så snabbt som igår !! Jag lurades lite igår för jag blev så sugen på o gå ut o greja i trädgården så direkt efter mitt inlägg drog jag på mig och gick loss haha;) Alla barrbuskar på framsidan strök på foten så nu är det puts puts väck... en jättehög med grenar bidde det som vi gömde lite snyggt på baksidan ...( jag har sån träningsvärk i mina armar idag AJAJAJ)
Sen så gick jag på med sopborste räfsa och städa en massa... Gjorde en glad upptäckt oxå då jag drog bort mattan framför entren ,där dök det upp världens finaste plattor I skiffer:)) Hur man nu kan gömma det ???
Nåja 5 timmar senare var det bara o in o duscha för o dra vidare på ljusparty hos Lina. Väldans massa fina saker men jag fick ju hålla mig lugn haha så det bidda 2 fina ljushållare till entren .. Väl hemma så var jag helt finito :)
Lovade ju bilder igår men det får fasen bli senare... Ska strax dra till jobbet .. får se om jag hinner ikväll;)
Puss

Kommentarer
Postat av: Sussie

Låter som en bra och produktiv dag med andra ord! h hihi



Du...glöm inte att kollad det där med "K" födelsedag! Viktigt!



Jobba lungt!



Kramet!

2009-03-23 @ 05:55:24
URL: http://suzanita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0