Loppisfynd...

Vi drog en liten runda till erikshjälpen,mest för o leta kläder till mannens stundande 70-talsfest men vi kom hem med en massa annat hehe;))


Denna ska målas och piffas upp ... Har länge saknat en brödlåda.


Denna coola spegel bidde det till lilla toaletten urnöjda e vi:)))



Denna lampa ska hänga ovanför vårat matsalsbord .Först ska den målas vit.. Blir kanon tror jag:))


Dessa 2 lampeller ska hänga på våran röda fondvägg hopppas det blir mysigt sken:)

thats it nu ska jag pyssla o måla puss

Kommentarer
Postat av: Sussie

Oj vad grejer ni hittat! Kommer att bli jätte bra ju!!!



Så kul med loppis, eller hur?

Vi får ta en runda till Gnosjö! Kanske till och med på lördag Lotta?

Ska vi kolla om det går?



Kramet!



p.s Tack för igår gullet! Jag blev såå glad!

2009-03-05 @ 10:25:30
URL: http://suzanita.blogg.se/
Postat av: Sussie

Hmmm mycket mysko! Jag lämnade en kommentar här innan och nu är den förvunnen! Skumt!



Okej. Så här löd den!



Oj vad grejer ni hittat. Kommer bli toppen ju! Alltid skoj med loppis! Eller hur!?



Kanske skulle vi ta en tur på lördag Lotta, du och jag till Gnosjö?



Eller?



Kram



p.s tack för igår gullet! Blev jätte glad!

2009-03-05 @ 11:18:51
URL: http://suzanita.blogg.se/
Postat av: MissyElliot

Jättefina saker. Det är kul med loppis....

Jag vill också åka till Gnosjö....

;-)

kramiz



ps. Max kommer väl på söndag eller? ds...

2009-03-05 @ 13:49:06
URL: http://missyelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0