Solen lyser:)

Därav min frånvaro här på bloggen...

Har varit intensiva dagar med massor av skoj:)
I Onsdag blev jag gräsänka och mannen tog barnen o åkte till deras Farmor ... Jag bidde själv hemma i 4 dagar oj oj oj har väl aldrig hänt att jag fått va själv sååå länge;))
Nåväl jag jobbade en hel del oxå så int var det bara lata dagar;)
I Lördags kom de så hem för o medverka på ett trippelkalas. Väldans trevligt kalas bidde det med god mat go öl och härligt väder och så goa människor på det = perfekta lördagen .
I går toppade vi helgen med o få följa med på en båtur ut till färjans ö för sol o bad hela dagen:)
Mannen fick pårova på o åka gummirong och upplevde visst lite dödsångest haha ,jag själv låg o solade och skulle inte för mitt liv sätta migi en sådan;))
Eftermiddagen spenderades hemma hos Camilla i deras trädgård med en go kall öl och bad i deras pool = bästa dagen:))
Kvällen toppades med go grillad mat och en film i soffan sen så var helgen fulländad !!
Har varit fantastiska dagar och de kommer förhoppningsvis bli många flera under denna sommar för trots allt så är det 3 långa veckor kvar för mig innan min semester ens börjar...

Ha det nu skönt i solen så höres vi!

Kommentarer
Postat av: MissyElliot

Hrm, sitter nu och funderar på vart jag ska skicka min man och barn i 4 dagar.... Har aldrig varit själv hemma så länge...

ler

Tack för sällskapet igår, får vi göra fler gånger...

kramiz i solen...

2009-06-29 @ 08:22:13
URL: http://missyelliot.blogg.se/
Postat av: Sussie

Det har verkligen varit en kanooon helg!

Blir många sådana framöver! Redan på fredag ju!!!!! hihihi.



Puss o kram!

2009-06-29 @ 08:58:17
URL: http://suzanita.blogg.se/
Postat av: MISSEXTRA

Vad ska du göra i helgen då?:)

2009-07-03 @ 11:11:13
URL: http://carrosfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0