jag är här..

Men inte så närvarande kanske .
Blogglusten har varit som bortblåst och det blev en lång paus :) Men nu är jag tebaks och ska försöka plita lite oftare igen.
Har varit mycket som hänt men jag orkar inte gå igenom allt just nu lägger nog ut lite då o då i stället.
Nu stundar ju 4 veckors semester och det ska bli sååå underbart tjohooo:)
Dagen idag är rätt tom ,vi ska greja lite med köket och försöka göra färdigt det ... vi har grejat runt en hmla massa här så nu är både sovrum och badrum däruppe klara ska fösöka fota lite sen o lägga ut ,speciellt sovrummet är vi nöjda med:)..
Synd bara att vi inte har vädret på vår sida utan att det ska regna så förbenat myckat ghaaa:(( Det enda roliga med det är ju att svampen växer och vi plockat närmare 10 liter edan  :) Mumma!!!
Näpp nu vaknade min lilla och idag ska hon åka med Mormor hem så det är bäst o gå o fixa lite för det... see ya puss

Kommentarer
Postat av: MissyElliot

Mysigt med svampen, men jedrans rist för brännan....

Jag vill ha massa sol och värme NUUUUUU!

kramiz

2009-07-21 @ 11:26:52
URL: http://missyelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0