Jisses...

Tiden springer på det fina vädret gör att man är ute jämnt :) Hinner inte med ju:(
Nåja man får absoluit inte klaga på solen.
Hade en fantastiskt fin födelsedag och fick jättefina presenter och blommor... Ska fösöka hinna fota dem i efm efter jobb...
Om jag inte stupar förståss :( Barnen har hållt låda i omgångar hela natten så nån sömn o tala om har det inte blivit:)
Maxeman har kanske fått tebax sin öroninflammation ghaaa .och den lilla tja ena lampan är sönder och det passar inte en liten sessa sådär mitt i natten ,så då ställer man till med ett fasligt levande.... Ljuvliga 3-årstrots;)
Min älskade man var rent knäckt redan när jag kom hem i gårkväll ..... Undrar hur han känner sig nu?
Nähäpp måste dra strax men ill be back!!
Puss

Kommentarer
Postat av: Sussie

hihihi ja, din make passade ju Thea en sväng igår och ungarna hade vänt upp och ned på hela huset!!!! Fan vad jag skrattade!!!!! Så snällt av honom.....

Thea ville inte hem..hhihi



Mamma sa nåt om att vi kanske kunde ta en grillkväll i helgen. I all enkelhet. Kanske ha lite knyt och sitta hos dem....vad tror ni om det?



Kram



p.s såg dina fina grejer du fått!

2009-04-28 @ 06:12:47
URL: http://suzanita.blogg.se/
Postat av: Daniel

ajaj inflammation å allt.. må man krya på sej!!!!!

2009-04-28 @ 14:22:50
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0