Hej hopp:))

Datorstrul och jobb har gjort att man inte kunnat blogga så friskt:)
Men nu så....
Först och främst ... SKRÄPET är borta!!!! Alles helt o hållet puts väck tjohoooo;)
Mannen och jag slet som djur i 5 timmar 2 stora lastbilslass och oändliga varv med påfyllning så är det äntligen rent o fint på våran baksida:)) Vi hann tom ta en del på trädgårdsavfallet:)))
Igår spenderade jag eftermiddagen med o rensa i rabatterna och försöka få fint därbak,så skönt älskar o vara ute i trädgården o pula.. Ska fortsätta idag och förhoppningsvis få till lite bildbevis sen haha.
Kvällen ska spenderas på jobb. Imorgon har jag kurs fram tills kl 12 sen är jag leeedig ända tills måndag kväll härligt..
Helgen blir lite blandad på lördag blir det marknaden i stada och på söndag ett litet firande av en viss persons födelsedag.... ( Det önskas sig en ny brevlåda) Om någon skulle undra haha:))
Näpp nu ska de små godingarna utfodras och göras iordning för dagis så åteerkommer med bilder later..

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0