Denna .....



Ska vi kolla på ikväll:))

Efter en hård dag ute så känns det extra gött o relaxa  ikväll med en go film...
Garaget är i topptrim haha.Trädgården fick sig en större omgång än vi tänkt från början.Stora stenar har grävts upp
och placerats om ,Vårat projekt har kommit en bra bit på väg... flera stora stubbar har grävts upp ,och hålor har fyllts igen,dressand är utlagd... känns i varenda muskel vill jag  lova men det är bara skönt :))
 Näpp nu ska kidsen jagas i säng haha och vi vuxna ska slappa ....

GLÖMDE Måste ju bekänna min klantighet oxå :((( Numera ligger det ett par bilnycklar nergrävda i våran trädgård hrmpfh
.Lilla jag hade dem i fickan när jag gick loss med spaden men när jag sedan faktiskt behövde dem så tja PUTS VÄCK ghaaa Så jäkla klantigt!!!
Vi har gallrat o leta o sökt men icke bara min tändare som fanns att finna.. Så om någon möjligtvis har en metalldetektor undanstoppad någonstans ... så skulle vi liksom behöva låna den :))
Puss

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vad flitiga ni är! Själv bara jobbar jag, så mitt hem och trädgård hinns inte med just nu :(( Den där filmen vill jag också se! Du måste berätta sen om den var bra! Kramis till er!

2009-04-19 @ 19:11:33
URL: http://http:/sutzana.blogg.se
Postat av: Sussie

Ha ha haha ha ha ha ha PAPPA har en metalldetektor!!!! Bara att låna!

Klantigt Lotta!!!! hi hi hihi



Filmen ni ska se var faktiskt riktigt mysig.

Något lång men bra!



Mys på gott ikväll!



KRAAAM

2009-04-19 @ 22:21:31
URL: http://suzanita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0