tabbadabbadooo....

Jahopp här sitter man nu lite smått bakis och segtrött i kroppen haha,blev en väldigt lyckad kväll igår:)
Jättegod mat och gott o dricka;) Skojiga folk och en hel del hrmm skönsång. Vi drog oss hem hyfsat tidigt dock då dagen idag e full av renovering och så kommer de små trollungarna hem jippie:) Har saknat dom i massor och ska krama dem som attans när de kommer hem:)
Igår fick vi en hel del gjort i huset minsann mycket smått som skulle färdigställas och en del lite större grejs.
Fått upp en fondtapet i Vardagsrummet yes blev såå bra :)) Vi är helnöjda mannen o jag .Bilder kommer ikväll då vi har lite finskärning vid runda fönstret först. Idag e planen att sätta upp återställare och tapet i Meias rum och förhoppningsvis hinna måla hallen .Hinner vi det är jag toknöjd:) Då har vi "bara" Max o vårat sovrum sen,ja och köket dårå;) Vi har redan varit o förberett lite i de rummen ...men de får vänta någon dag till . Imorgon ska Kecke börja greja i köket med att dra om o plugga rör o sådant meck ,förhoppninsvis går det lätt o smidigt och vi kan börja montera ihop det nya :) Spännande värre haha:)
nähäni kaffe väntar o så ska jag skaka liv i mannen min sååååå
seeee ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0