Stålmannen...

Stålmannen ...

Lillmannen här hemma har hittat sin stålmannendräkt och har bestämt att så skall han vara tills han får gå ut igen:))
Han har dock en del funderingar som varför han inte kan flyga han är ju stålmannen ..kanske e det för han inte pratar samma språk eller för att han har fel hår eller för att han inte testat flyga från tillräckligt högt håll ghaaa he nej inte från trappan hörru .... och meia inte göra som storebror neeeej. phu lugnt i 2 sek nu kom han på att han inte har samma krafter eh neheru bara tömt mammas krafter hehe idag;)
Avbrott Meia kissade ner golvet i ett ögonblick av att vara blöjlös och ja just det all tvätt jag vek ihop för en 30 min sen ligger nu ute över ja just det kissiga golvet!!!!
Har jag nämnt att jag längtar efter en egen helg hehe just nu väääldigt mycket;)
Puss på er

Kommentarer
Postat av: Elin

Hi hi ^^,

2008-05-28 @ 17:19:17
URL: http://ellee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0