Snooza

Snooza

Har jag blivit expert på... varje morgon nu är jag så trött att jag snoozar minst 1 g och har otroligt svårt att stiga upp ...
Till saken hör att de som känner mig vet att det inte är likt mig hehe morgon människa som man är men just nu känns det som det inte finns nån ände på hur länge jag skulle kunna sova;)
Jobbar till 14 idag och hoppas att solen kan ta o lysa i eftermiddag så man kan få va ute i trädgården och pula lite. Ser en ände på jobbet nu har bara idag o imorgon kvar innan en ledig dag den är grymt efterlängtad .. denna vecka har varit något i hästväg på jobbet med strul o annat vissa veckor vill man helst hoppa över........
Tom barnen börjar protestera nu och båda tyckte att jag skulle va hemma igårkväll Meia tyckte framförallt att jag skulle ta på henne pyjamas INTE Pappa sötnosen , Max protesterade oxå en del och då blir man ju lite tung i hjärtat sådär:)
Nåväl nedräkning pågår och inom snart semestrar vi ju på andra breddgrader "längtar"
Ska bli skönt o få rå om varanda en hel vecka utan vardagen som knackar på ...
näpp dax o dra snart pussen på er allesammans

Kommentarer
Postat av: MissyElliot

Ha ha ha, ganska komiskt. Idag snoozade jag i säkert en halvtimme innan jag kom upp. (Och jag som aldrig snoozar!)
:-)

2008-05-05 @ 12:18:26
URL: http://MissyElliot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0