Ser ut att bli en fin dag:)

Ser ut att bli en fin dag:)


Solen letar sig in här och himlen är klarblå visst är det härligt att vakna upp till en sådan syn:)
Vaknade tidigt som attans idag och har även varit aktiv;) Rensat och röjt i vårat förråd här inne så nu kommer man äntligen in igen hehe, fy vad man samlar på sig junk !
Resten av familjen sover än så länge gott och här är tyst och skönt morgonstunden för mig är bara bäst:)
Idag blir det lite allmänna sysslor tvätta slänga lite skräp plocka och städa lite men framförallt passa på o njuta ute i det fina vädret .Kliar i fingrarna av saker man vill göra ute men kassan är skral så det blir att lugna sig några dagar till hehe .Mannen och jag skrev en nätt liten lista igår på vad vi vill göra som ny altan därbak ett litet förråd ska byggas pallkragar ska odlas en del omålning ska göras osv osv jaja en sak i taget ska det väl bli iallafall....
Nu hör jag förresten den lilla tjejan sjunga och pladdra där uppe så jag tror jag ska gå o krama henne lite en stund och sen väcka upp resten av la familia:)
Ha en skön Lördag och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0