Seega Måndag

Seega Måndag

Gillar inte Måndagar så värst .... Dagen då arbetsveckan börjar om dagen då jag ofta är hemma själv med barnen fast idag ska jag jobba kväll så först barnen till 13 sen jobb till 21.30 full rulle med andra ord ....
Helgerna är så sköna då vi är 2 som hjälps åt med busarna och allt runt omkring men framförallt måndagar så märks det att man fattas en:) Barnen brukar oxå märka det och är sådär lite extra truliga och tramsiga idag...
Jaja snart helg igen ju hehe
Dagen idag började tidigt redan 0630 fick man masa sig upp för då tjoade lillan med sin argaste röst i sängen ingen skönsång idag inte och just nu skäller hon på att hon inte kan nå fiskmaten hehe undras vad hon tänkt göra med den?
Igår förresten fick jag och mannen ett ryck och slet bort nästan hela staketet på baksidan inget lätt jobb då det var gjutet i stora betongklumpar så det blev till och såga av skiten :) Känns i armarna idag ,pallkragarna har blivit fyllda med jord och nu ska här planteras kryddor och annat mumma ....
Kvällen bjöd på film alien verses preditor äh om man säger såhär jag skulle ju se en läskigare film än jag gjort på väldigt länge och så var den så jäkla kass att jag gick o la mig långt innan den var slut usel!!
Go vänner nu rann tiden ut för bloggen idag dax o jaga små busar och styra upp dagen ni får ha en go Måndag och kramar på er

Kommentarer
Postat av: Lisa

Godmorgon, hoppas du får en bra dag! :)

2008-05-26 @ 07:46:21
URL: http://wlisa.blogg.se
Postat av: jannica

godmorgon, hur ser din dag ut ?

2008-05-26 @ 07:47:31
URL: http://goldenrain.blogg.se
Postat av: Sussie

Hoppas dagen går bra för dig....låter lite pissed off på saker o ting......

Tänker på dig...kramar: - )

2008-05-26 @ 13:54:43
URL: http://Suzanita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0