Mors dag

Mors dag

Eftee en otroligt trevlig dag igår som avslutades med tjejfest hemma hos Sussie med god mat tjöt och melodifestival (JÄKLA SKITPTOGRAM!) så landade jag på kudden vid 02 inatt.Hade supertrevligt igår tack sussie:)
Vaknade av skönsång idag från den lilla goa pluttan som tyckte 0730 var den bästa tiden för sång hehe.Är väldans glad att jag tog det lugnt igår för annars hade det varit grymt att stiga upp idag hehe .Nu så steg vi upp rätt lätt och vi har haft en mysmorgon hon och jag :) De stora lunsarna sover gott en liten stund till . Idag är det så Mors dag och man undrar litet smått om mannen ens kommer ihåg det;) Får se om dagen förgylls av någon fin teckning från barnen :) Sovmorgon blev det ju inte hehe;)
Dagen idag ligger öppen och tom framför oss men helt klart så blir det att vara ute då solen är med oss idag med underbart!!
Nä nu ska jag gå o pussa på de stora lunsarna och se om jag kan skaka liv idem och kanske få mannen att fixa lite go frukost eller nått
puss

Kommentarer
Postat av: MissyElliot

Tack för en skojsig kväll igår!
Kramiz.
ps. glöm inte att vi bokat in våra ligister på onsdag.....ds

2008-05-25 @ 19:51:26
URL: http://MissyElliot.blogg.se
Postat av: MissyElliot

Hörrö, jag behöver hjälp!
Rösta på mig här, snälla du!
http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.1889783
Kramiz

2008-05-26 @ 07:04:41
URL: http://MissyElliot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0