Måndag igen

Måndag igen


Jahopp tillbaks till verkligheten dårå,måndag morgon och inget är annorlunda hehe 2 barn som är i luven på varandra konstant ...,
Jaja gårdagen då ... En runda med gräsklipparen på fm och lite annat utepyssel. Vid m12 tiden fick vi besök av barnens Farmor och Bengt barnen blev hjätteglada och myste med go fika och en stunds utelek ..Eftermiddgen spenderades hos Sussie och Ola och kvällen skulle bjuda på grillning här hemma:) Meen det började hagla  precis när jag startat grillen huahua så det fick bli stekt istället:) gott ändå bidde det..
Kvällen blev ryggläge i soffan för hela slanten och tidigt isäng igen. Idag ska vi bara mysa runt här hemma jag och barnen nåja mysigt vete 17 de är verkligen inte på samma våglängd  idag ghaaa ..TOKUNGAR!!!!
Puss på er

Kommentarer
Postat av: Sussie

Ja något vidare väder är det ju inte..... Själv ska jag nog försöka mig på bullbak idag.
Toooomt i frysen!

Pusset o kramet

2008-05-19 @ 13:59:36
URL: http://Suzanita.blogg.se
Postat av: Sussie

Godmörning....

Blev Maxeman glad för spelet?

Pusset o kramet

2008-05-21 @ 07:03:16
URL: http://Suzanita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0