Lördag

Lördag

Morgon och solen skiner och jag ska jobba... delad tur alltså både morgon och kväll tjo...
Igår när jag kom hem var jag såå trött skulle vila lite efter jobb sov i 3:½ timme jisses lite trist o bli snuvad på hela eftermiddagen men såå välbehövligt ( tack älskling) Kvällen var iallafall supermysig Med bee movie tillsammans med Max ,Kent och mys i soffan , Max älskar att få umgås med oss själva utan lillasyster hehe och han var i sitt goaste esse igårkväll. De stunderna är värda så mycket:))
Jaja i brist på mer säger jag go Lördag på er och kram vi höres:)

Kommentarer
Postat av: Sussie

Hoppas att dagen blir bra för dig oxå, trots jobb...själva ska vi på konfirmation nu på förmiddagen, bortbjudna till en foto kompis till Ola ikväll sen ska Ola fira en annan fotokompis som blev pappa igår.....bla bla bla. OSV. Lugn lördag va!
NOT

Kramelikram

2008-05-03 @ 08:51:27
URL: http://Suzanita.blogg.se
Postat av: Kecke

Hm det var en fullpackad lördag det... hoppas den blir trevlig ändå:))Själv e jag"utsläppt" några timmar innan jobbet drar in en igen hehe kram

2008-05-03 @ 13:01:17
URL: http://kelo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0