Jösses

Jösses


Vilket uppvaknande man fick idag:)) Redan 06 hör jag en tjej som fulkomligt vrålar HÄMTA MIG ;TA MIG UPP HÄÄÄÄÄMTA MIG eh que va vad händer hm Jo Meia såklart!!! Hon har hittat sin argaste röst och är tokförbannad på att Kent inte tagit upp henne när han steg upp hehe hennes humör går inte av för hackor inte så det var bara  o pallra sig upp och hämta argbiggan:))
Nu är hon go o glad igen och springer runt här o sjunger medans mamma gäspar som en tok hehe
Gårdagen vart ju kanon varmt och skönt Pallkragar på plats på baksidan och det börjar se ut som det är tänkt :)
Sådde gräs där det tidigare fanns stenar så nu får vi hoppas det tar sig och blir gräs där hehe
nästa steg blir att ytterligare jämna till gräset där bak och sedan lägga plattor på den upphöjda delen staketet ska oxå bytas sen e det klart kommer bli kanon :))
Idag är jag leeedig och hade tänkt tvätta av altanen på framsidan men Kent körde iväg med tralltvätten ghaa så vi får se vad som kan tänkas hända här idag Ute blir det iallafall för solen lyser så fint .
Nä kram på er allesammans och vi syns

Kommentarer
Postat av: Sussie

Tack för dina värmande ord...
Hoppas din LEDIGA dag arghhh...blir toppen!
Ska vi byta

Pusset o kramet

2008-05-06 @ 08:05:18
URL: http://Suzanita.blogg.se
Postat av: MissyElliot

Åh, så gött att vara ledig mitt i veckan....(men så har du ju jobbat i helgen....)
Hoppas att du hade en härlig dag

kramiz

2008-05-06 @ 23:10:46
URL: http://MissyElliot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0