Godmornings:))

Godmornings:))

Lediga dagar stundar ... Ledig tills torsdag morgon götte ju och sen på Torsd kväll bär det iväg ner till Helsingborg för en helt underbar ljuvlig och skööön tjejhelg alldeles allena med goa vänner tjohoooo vad jag längtar:)))
Ska bara göra vad vi vill och känner för inte alls fel hehe.
Idag skiner solen sådär alldeles ljuvligt och det blir ute för hela slanten Barnen kommer o va hemma så de vill säkert vara ute och busa de med skönt:)
Tänkte ta o städa undan på altanen därbak och ställa ut lite gamla stolar och så sålänge så vi kan sitta där oxå just nu är det en soptipp där hehe inte so skoj ju.
Tyvärr har jag ju ingen bil annars hade jag kunnat fixa en del plantering o annat oxå men då behövs det jord o sådant tung vi inte köpt ännu..
Jaja har o göra ändå;)
Pussen på er goa alla och nu stundar morgonkaffe i sooolen....

Kommentarer
Postat av: Sussie

Buhähähähähä....JAG VILL OXÅ VA LEDIG!!!!!!!

Snyft......

2008-05-27 @ 08:07:03
URL: http://Suzanita.blogg.se
Postat av: janet

Vi synes i helgen. Ska bli så gött........

2008-05-27 @ 08:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0