ÅÅÅHH TRÖTT.............

ÅÅÅHH TRÖTT...................


Japp idag snozade jag om klockan ville verkligen inte kliva upp liksom det är det trista med mitt jobb att man jobbar när resten av familjen är långledig :( Jag jobbar alla dagar fram tills måndag .
Igår blev en rätt lugn dag var för trött för o fira nåt vidare så det blev lite god mat en stund i soffan framför tv kl 21.30 somnade jag till i soffan hehe så då drog jag mig till sängen i stället. Inte konstigt kasnke för idag vaknar jag med världens halsont suck inte nu igen liksom ska det aldrig ta slut dessa förkylningar !! Jaja inte värre ändå än att jag kan jobba .
Igår fick Maxeman en väldigt efterlängtad present av sin goa mormor han fick en skatebord och han är nu så lycklig man kan bli hihi han var ute en extra timme igår bara för att få testa den riktigt mycket söt är han när han ska göra "tricks" Han står på brädan och fäller upp den och tycker han är såå cool :)) Meia fick lite kläder som hon provade om heeela kvällen hehe.
Goa är de mina ungar.
Nää nu e det fan dax igen att dra sig iväg så skön 1:sta Maj på er och stor kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0