godmorgon...

Huga här sitter man igen tidigt som rackarns o ska strax iväg o jobba:((
Jobbar till 14  så så farligt är det ju inte hehe :) När jag kommer hem får jag solokvist några timmar då resten av familjen är iväg o hälsar på Farfar ska bli väldigt skönt o få ha hemmet helt för sig själv en stund. Ska sitta  på mina händer så jag inte gör nått så dumt som o städar eller så;)
Jag gick ju igång på rätt hård diet här i söndags o lägger faktiskt den på is några dagar nu händer alldeles för mycket skoj de närmaste dagarna för o käka enbart pulver så fram tills Kent oxå börjar jobba blir det lugnare med diet hehe inte så att jag ska toka iväg alldeles utan jag styr upp det hela hyfsat ändå och mina långa promenader de kör jag på med!
Går till o från jobbet varje gång jag jobbar nu nästan 10000 steg blir det så nog 17 ska det väl göra lite nytta det med:)
Så när vardagen är ifatt så kör jag så det ryker igen !!
nähä ni dax o packa ihop sig o ta på promeandskorna o promenara iväg till jobbet ha en bra dag vänner så höres vi puss

Kommentarer
Postat av: Camilla

Godmorgon sötnos. Förlåt mig nu men jag tänker tipsa om en sida där du genom att besöker sidor och går med på erbjudande på gratis biobiljetter http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=50687 ha en bra dag. Snart bär det av för mig .

2008-07-22 @ 05:52:24
URL: http://camillaaggeborn.blogg.se/
Postat av: MissyElliot

Sketabra, det är ju snorlångt till ditt jobb ju!

:-)

2008-07-22 @ 19:22:03
URL: http://missyelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0