Mina stackars barn....

Jag tror att jag snart får krupp på de mina små inte för att de är jobbiga busiga eller så utan för att de slår sig massor just nu . Började med Max för ca 2 månader sen då han drattade rätt in i soffbordet hack i hakan och en runda till akuten ,sen i mellandagarna och bus med vännernas stora grabb föll han rätt in i armstödet på soffan och fick världens blåklocka så han ser ut som en första klassens boxare, sen e det då Meias tur på nyårsafton då var storebror behjälplig med att släppa ner Meia i trappen där hon givetvis ramlar och får fläskläpp gigantus aaaj, och igår då så när jag är på promenad och sen kommer hem så är det ingen hemma och då visar det sig att lilltjejan ramlat ner från soffan och slagit i huvudet i soffbordet ytterligare ett akutenbesök och nu får de limma och tejpa henne i pannan ghaaaa .Jag tror att jag ska investera i skumgummi i massor och klä in både barnen och huset från topp till tå för nu får det räcka med olyckor minsann !!!!
Annars så är vi ju precis i början på ett nytt år med nya förväntnigar och roliga händelser mm mm och det känns som om året som kommer blir ett bra år med mycket skoj:) Har antagit en promenadutmaning från camilla som går ut på att gå minst 8000 steg om dagen så nu gäller det o ligga i minsann:)
 nä nu vill barnen ha uoomärksamhet får åtekomma ha det.....

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hrm, hörde någaon säga att det som inte dödar, det härdar!!!!
*fniss*

Nu borde barnen har slagit sig så det räcker på ett tag framöver...
kramiz

2008-01-04 @ 20:06:15
URL: http://MissyElliot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0