Lilltjejan är sjuk:(

Jaa den lilla damen i familjen är inte i form alls.... vi har i ett par dagar kliat oss i huvudet( nej inte löss:))
och undrar vad som tagit åt henne ,ett par nätter nu på raken har hon kräkts 1 gång o sen sovit gott varit pigg och busig som vanligt på dagtid .Tills idag då ... diarre.. så det är bara o konstatera en mystisk magsjuka härjar i hennes kropp stackarn har idag legat i min famn o inte velat va me på något bara i mamsens famn vilket iofs e rätt mysigt nu sover hon i sängen så vi får väl se hur det artar sig här hemma om vi alla ska däcka ihop av elaka magbaciller (Kent påstår sig känna sig lite hängig ) och bli tvugna o ställa in kalasandet  på Lörd eller om vi har tur och det är en snabbövergående variant .
Max håller jag inne idag oxå då han oxå verkar lite hängig dock utan magbekymmer han är inte så glad på mig och hävdar bestämt att det bara ser ut som om han  e sjuk och att han är absolut frisk hehe.
I övrigt så är det lugna gatan här hemma vi jobbar mest och har tagit det lungt i övrigt från fixandet i hemmet är inte ens färdiga i hallen än måste dra en strykning till men orken finns liksom inte just nu nåja innan helgen ska det förhoppningsvis bli klar iallafall. Ja sen så har jag fått förlängt på mitt jobb tills 31 aug skönt tycker jag då jag dels trivs väldigt bra och så får jagmöjlighet till sem i sommar och så givetvis den där braiga lönen haha så jag är glad
nä ska gå o mysa med maxemannen lite så puss på er:)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Håller tummarna att lilla stumpan blir pigg snart och att ni andra slipper äckliga magbacillusker!

Både för kalaset och för att vi ska ut och partaja på lördag...
*mohahaha*

2008-01-31 @ 14:46:17
URL: http://MissyElliot.blogg.se
Postat av: janet

Hoppas att ni blir bättre och att ni kan hålla kalaset ihelgen. Själv jobbar jag som vanligt känns det som. Trivs inte kanon men jag får börja se om jag kan hitta någor annat jobb. Vi får bestämma en dag som vi kan synas. Vi höres.
Saknar er alla
Kram

2008-02-01 @ 10:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0