Ledig lördag....

Godmorgon alla glada ... Idag e det lördag i det Lindberska hemmet och det innebär tyvärr städning med stort S har man som vi 2 små filurer som älskar o röja gror det igen med blixtens hastighet och nu vadar vi fram bland grejor o smuts så idag får vi kavla upp armarna bestiga snabeldraken och hugga in med spaden så det känns någorlunda respektabelt här iallafall 5 min hehe:))
Annars flyter livet på och jag började jobba redan i Torsd så nu är sötebrödsdagarna slut och en ny fas har börjat.
Jobbet jag fått är ju samma som jag gjort de sista hm typ 100 åren så det är inget nytt på den fronten,arbetskamraterna verka shyssta så det kommer nog o flyta på rätt bra har ju fått 3 mån direkt så det känns som om det är gott om tid att känna sig för.. sen verkar det som om jag har stor chans att få börja på IVA till sommaren så vi får se vad jag gör sen men det närmaste 6 mån är i allafall utstakade sen hoppas jag ju komma in på sjuksköterska till hösten om allt går enligt planen :))
Ikväll eller imorgon har vi fått barnvakt om vi vill så då tänkte vi passa på o gå på bio och käka något gott det är ju inte dumt alls liksom:)))) Goa Lina ställer så gärna upp o passa kidsen så vi kan få till lite vuxentid tillsammans du är guld värd Lina!!
Jag återkommer och berättarsen.. för nå e det dax o kavla upp .. greja med min favvosylssa "ironi´" see yaa!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ha, städa på ni....

Gött med lite egentid ikväll. Ha det så himla mysigt...

kramiz

2008-01-12 @ 10:38:49
URL: http://MissyElliot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0