godmorgon...

Jahopp Måndag morgon igen ... e det bara jag som tycker det är måndag oftare än andra dagar?
Iallafall har helgen varit strålande trevlig och gått alldeles för fort ...

Som ni vet så var lördagen stora städdagen här och jäklar vad vi slet hehe men hemmet blev verkligen skinande rent överallt gött mos även om det jusst nu inte ser tillnärmesevis lika skinande ut hmpfh.

Sen blev det faktiskt barnforitt till kvällen då barnen ficka passning av Lina och Johan ,vi föräldrar passade på o gå på Harrys filefrossa och gotta oss maten var god men servicen tja där hade de en hel del att lära .

Mätta i alla hörn av magen var det meningen att vi skulle gå på bio men med all mat i magen kändes det rent omöjligt att klämma ner sig i biostolar under 2 h så vi tog istället en promenad runt Värnamo centrum innan vi begav oss hemåt och hyrde en film i ställlet. Barnen hade haft en kanonrolig kväll och var så nöjda med Barnpassningen så Max tyckte gott att vi kunde ringa till dem nästa Lördag ingen haha (Lina o Johan behöver nog minst 1 mån att vila sig tror iallafall jag hehe).

Söndagen då... jag fick världen sovmorgon slog inte upp mina blå förrens 11.15 jisses så länge har jag inte sovit på evigheter gött var det iallafall tyvärr vaknade jag med en otäck förkylning bläää ....

Vi tog en sväng till Ljungby iallafall och hälsade på Dick och Annika i deras nya fina hem och fikade bort några timmar trevligt :) Väl hemma stoppades Barn i säng rätt snabbt och soffan intogs någon h men med min förkylning i kroppen gjorde mig rackarns frusen så jag drog mig tillbaks redan vid 21 med ett varm bad och bums isäng!!

Dagen idag ska spenderas med barnen då jag e ledig och då får barnen med va det får se vad vi ska hitt på...

vi höres snart kram på er alla och simma lugnt.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Härligt att ni fick en mysig lördagskväll på tu man hand....

Kramiz

2008-01-14 @ 20:43:57
URL: http://MissyElliot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0