Gääääsp...

uj uj här har vi verkligen trötta familjen idag blev rätt sent igår vi var väl inte i säng förrens 03 nångång och idag sov Max till 11.30 då vi fick väcka lillgrabben .Meia sov till 0845 och jag själv till 10snåret resten av dagen har innebärit ett hasande mellan soffan och kylskåpet i ultrapid fart ...
Orsaken är naturligtvis en supertrevlig nyårsfest igår och jösses vilken GO MAT!! Den enda nackdelen ar att tiden gick så rackarns fort och innan man hunnit blinka blev klockan sen tjo.
Tänk att våran Maxeman fixade hela kvällen på gott humör och full rulle rakt igenom enda tills han kraschade i våran säng imponerande!!Meia hängde med till 2130 ungefär och var så go inatt och somnade om på studs när vi kom hem de får många + poäng avv oss tacksamma föräldrar hehe.
Det tråkiga är att imorgon börjar vardagen igen Kent jobbar och barnen har några dagar ledigt till innan dagis börjar får se vad vi kan hitt på bilen är ju kass så vi kommer inte sådär jättelångt tyvärr .
Annars ser jag med glädje och tillförsikt framåt mot ett nytt år som bjuder på en massa spännande och roligt och fom nu går allt mot ljusare tider ihaa...
nä nu ska jag masa mig tebaxs till soffan och göra det minsta möjliga på ledighetens sista dag;)
Kram på er allehop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0