Första riktiga jobbdagen då..

Jahopp då ska man börja jobba ikväll på riktigt så att säga ... gick ju vid sidan av förra veckan men idag så smäller det hehe.Nåja jobbet är ju detsamma som jag haft innan bara nya namn och rutiner så det kommer nog gå bra ..
Om jag nu ska tycka något så är det väl att jag känner mig rätt likgiltig och disträ då jag inte känner att jag får någon utmaning av detta utan det är som om jag alltid gjort detta vilket jag ju faktiskt har så visst är det skönt o få jobba men jag hade nog önskat att få göra något mer utmanande och utvecklande.
Chansen finns dock att jag får börja jobba på IVA i Maj så håll gärna tummarna för att jag får jobbet där sen:))
Vilka Ilandsproblem man kan ha haha.
I övrigt så flyter livet på det börjar växa fram planer på att förnya köket här hemma ,till obörja med en ny bänskiva vask och diskho sen får vi se... kommer säkert mer framöver men vi tar det lugnt och bara en sak itaget vill ju inte hamna i samma ekorrhjul vi befann oss med i huset då jag gick in i väggen huga... Är ju inte riktigt hundra ännu så dumt att lägga på för hög växel!!
Var o vägde mig igår och efter 1 vecka blev det -1,8 ihaa så nu kör jag på med promenader och VV så ska allt gå på rätt håll känns bara bra och inte ett smack jobbigt heller skönt :)
stegen då...

14/1 10332

15/1 18815

Nä nu ska jag ägna mig åt mina goa busar här hemma en stund innan jobbet ha det kramar på er!!!!


Kommentarer
Postat av: stina

Bra jobbat Lotta

2008-01-16 @ 16:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0